Skocz do zawartości

Witaj na AF Club - forum foto i video :-)
Zarejestruj się już teraz aby uzyskać dostęp do rewelacyjnych funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, dodawać zdjęcia do galerii na forum, uczestniczyć w świetnych fotograficznych pojedynkach, konkursach, budować grupę znajomych w swoim profilu, wysyłać prywatne wiadomości, aktualizować status, zarządzać profilem i wiele innych. Dołącz do naszej społeczności miłośników foto i video już teraz! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu.
Logowanie Nowe konto

REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM AF Club


§ 1

Definicje:



Forum – platforma stworzona do dyskusji między użytkownikami, pasjonatami oraz osobami o podobnych zainteresowaniach.


Regulamin - niniejszy dokument, umieszczony pod adresem internetowym: http://afclub.pl/index.php?/privacypolicy/


Właściciel - Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video Zbigniew ; Alicja Aleksandrowicz Sp. J., 01-014 Warszawa, ul. Żytnia 15


Administrator - osoba wyznaczona przez Właściciela, odpowiedzialna za prowadzenie Forum, w tym w szczególności dbanie o przestrzeganie przepisów Regulaminu, moderację generowanej przez Użytkowników treści, kontakt i wsparcie techniczne dla Użytkowników oraz inne powierzone mu zadania.


Moderator – osoba wyznaczona przez Administratora i Właściciela, której zadaniem jest dbanie o przestrzeganie przez Użytkowników przepisów Regulaminu, moderację tworzonej przez Użytkowników treści.


Użytkownik - osoba, która po przejściu procedury rejestracyjnej otrzymuje własne Konto na Forum, dzięki któremu może korzystać w pełni z możliwości Forum.


§ 2

Informacje ogólne:


1.Właścicielem Forum jest Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video Zbigniew ; Alicja Aleksandrowicz Sp. J., 01-014 Warszawa, ul. Żytnia 15


2. Rejestracja i korzystanie z Forum jest nieodpłatne i dobrowolne. Tylko zarejestrowani Użytkownicy mogą dodawać posty na Forum. W celu pełnej rejestracji należy wypełnić i wysłać formularz REJESTRACJA oraz potwierdzić zgodność adresu mailowego.

3. Użytkownik rejestrując się na Forum potwierdza swoją pełnoletność lub w przypadku osób niepełnoletnich, które ukończyły 13 rok życia potwierdza działanie na podstawie zgody rodziców lub prawnych opiekunów.

4. Umieszczając na Forum treści lub materiały (zdjęcia, grafiki, materiały wideo) Użytkownik potwierdza posiadane prawa autorskie.


§ 3

Użytkownik ma prawo do:


1. Umieszczania wpisów.

2. Zamieszczania zdjęć oraz materiałów wideo w poszczególnych działach forum.

3. Korzystania z możliwości wysyłania i odbierania prywatnych wiadomości.

4. Uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Właściciela.


§ 4

Na łamach forum zabrania się:


1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych.

2. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:

- niewyszukane słownictwo,

- pornografię,

- przemoc i treści drastyczne.


3. Uprawiania i propagowania piractwa.
4. Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.

5. Umieszczania treści handlowych z wyjątkiem tych, które zostały uzgodnione z Administratorem Forum.

6. Umieszczania zdjęć i materiałów wideo, do których Użytkownik nie ma praw autorskich.

7. Dublowania kont - każde zdublowane konto zostanie zbanowane. W przypadku problemów z zalogowaniem do swojego konta, zgłoś problem do Administratora.

8. Powielania wątków, czyli tworzenia tematów wielokrotnie już omówionych.

9. Powielania tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako celowe zaśmiecanie forum.

10. Zamieszczania linków do stron i plików mogących spowodować zainfekowanie wirusem.

11. Zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu w krótkim odstępie czasowym. W przypadku potrzeba dopisania treści do napisanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj" Dołączona grafika.



§ 5

Kary i ograniczenia:


1. Posty, wątki, avatary, podpisy (tzw. stopki) niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.

2. Użytkownicy łamiący Regulamin i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do Forum.

3. Zablokowanie dostępu do Forum (zwane „banem”) oznacza czasowe zablokowanie dostępu do konta lub całkowitą blokadę konta.

4. Administrator zastrzega prawo do banowania użytkowników bez podawania przyczyn.



§ 6

Reklama na forum:

1. W przypadku zainteresowania zamieszczeniem na forum AF Club baneru reklamowego lub innej formy reklamy (nick, avatar, podpis/stopka), zapraszamy do kontaktu z właścicielem Forum AF Club.

2. Bez zgody Administratora niedozwolone jest zamieszczanie treści o charakterze komercyjnym w:

- postach

- podpisie/stopce

- avatarze

- opisie profilu

3. Kategorycznie zabrania się reklamowania oraz handlu poprzez prywatne wiadomości.

4. Używanie nicków, które jednoznacznie kojarzą się z działalnością handlową powinno zostać uzgodnione z Administratorem w przeciwnym wypadku konta będą banowane.

5. Wszelkie wypowiedzi, linki oraz posty uznane przez Administratora lub Moderatorów za nieregulaminową reklamę będą edytowane lub kasowane, a konto Użytkownika będzie banowane.


§ 7

Postanowienia końcowe:


1. Rejestracja na Forum oznacza akceptację Regulaminu.


2. Administrator i Właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników.

3. W przypadku zamieszczania przez Użytkownika na stronach internetowych danych, o których mowa w art. 27 ustawy z dnia 19 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, nr 101, poz. 926) ich przetwarzanie następuje na podstawie faktu podania ich do publicznej wiadomości przez Użytkownika (opublikowanie tych danych na stronie internetowej).

4. Administrator i Właściciel będąc administratorem danych osobowych, chroni dane osobowe swoich Użytkowników, zachowując wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa. Podane przez użytkownika dane mogą być przetwarzane dla celów marketingowych jedynie przez administrację/właściciela i podmioty przez nią upoważnione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Użytkownik ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne.

5. Administrator zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian/edycji, a w niektórych przypadkach, usuwania postów znajdujących się na forum.

6. W sytuacjach nieokreślonych przez Regulamin decyzje podejmuje Administrator.

7. Właściciel zastrzega sobie możliwość jednostronnego wprowadzania zmian w powyższym „Regulaminie AF Club” w dowolnym momencie bez uprzedniego informowania Użytkownika. Korzystanie przez Użytkownika z Forum po wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z ich akceptacją. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji.


Życzymy przyjemnego korzystania z Forum AF Club